Przedmuchana uszczelka głowicy czy EGR płaszcz wodny
: 29 czerwca 2020, 23:31
Witam was z góry przepraszam i dziekuje za podpowiedzi jak dodaje w złym miejscu temat to przepraszam . Ale od poczatku nie jestem mechanikiem z zawodu to co umiem albo chce umiec to sie ucze na bledach .
Mam taki problem:
mam cisnienie w zbiorniczku płynu chlodniczego wyrzuca go przez zawor .
Seat leon 2.0 TDi 2014 rok 150 km silnik CRBC model 5F8 przejechane 190 tys km 2 wlasciciel od nowości.
Znachorów juz nie licze ale diagnoza w 2 warsztatach uszczelka bądź glowica u dilera seat tez lecz nikt nie patrzy na EGR z chlodnica wody slyszalem ze mozna zrobic "cyste "odłączyć kanaly wodne z egr i połączyć je robiac obejscie i sprawdzic czy nadal mam bomble powietrza w ukladzie i czy sie robi podcisnienie ale nie znalazlem zadnych filmow ani zdjec czy schematów gdzie tego szukac i jak to zrobic dodam ze temperatura oleju jak i plynu 90 stopni brak dymienia czy utraty mocy na obd parametry w normie .
Brak masla na korku od oleju .
Dziekuje za jakąkolwiek pomoc rece juz mi opadaja .
Mam taki problem:
mam cisnienie w zbiorniczku płynu chlodniczego wyrzuca go przez zawor .
Seat leon 2.0 TDi 2014 rok 150 km silnik CRBC model 5F8 przejechane 190 tys km 2 wlasciciel od nowości.
Znachorów juz nie licze ale diagnoza w 2 warsztatach uszczelka bądź glowica u dilera seat tez lecz nikt nie patrzy na EGR z chlodnica wody slyszalem ze mozna zrobic "cyste "odłączyć kanaly wodne z egr i połączyć je robiac obejscie i sprawdzic czy nadal mam bomble powietrza w ukladzie i czy sie robi podcisnienie ale nie znalazlem zadnych filmow ani zdjec czy schematów gdzie tego szukac i jak to zrobic dodam ze temperatura oleju jak i plynu 90 stopni brak dymienia czy utraty mocy na obd parametry w normie .
Brak masla na korku od oleju .
Dziekuje za jakąkolwiek pomoc rece juz mi opadaja .