
Seat Leon FReon by Woźny Garage
- barto128
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 sierpnia 2018, 20:19
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 174/382
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn/Kętrzyn
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
Te płetwy są wycięte z płyty ze spienionego PVC 


Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ...

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
- karnas
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 sierpnia 2018, 22:38
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: CNG
- Moc [KM] / Nm: 285/?
- Oznaczenie silnika: BWJ
- Województwo: Lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Wioska
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
trzaskam drzwiami obrotowymi
- barto128
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 sierpnia 2018, 20:19
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 174/382
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn/Kętrzyn
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
Tak. Grubość dobierasz taką jak Ci potrzeba.

Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ...

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
- barto128
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 sierpnia 2018, 20:19
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 174/382
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn/Kętrzyn
Aktualizacja lipcowa ;)
Dzień dobry!!!
Dawno nas nie było to pokrótce opowiem co się działo dla tych co nie obserwują nas na fejsbuku
W lutym FReon po raz kolejny zawiózł nas w góry i z powrotem bez żadnych problemów i udało się znowu pojechać na poziomie 6,3l/100km przy w miarę żwawej jeździe
Zaraz po powrocie wyjazd do blacharza i w końcu naprawa lewej strony po kolizji. Błotnik i drzwi wymienione na używki w idealnym stanie ale i tak zostały ponownie polakierowane przed założeniem. Wyszło jak z fabryki, kolega Czarek zadbał jak o swoje auto i nie widać żadnej różnicy
A w montażu i demontażu pomagał mu Paweł
I z tego miejsca serdecznie im dziękuje :brawo: :brawo: :brawo:



Oprócz tego malowana była ponownie jedna felga która też ucierpiała w trakcie kolizji ale tu nie jestem zbytnio zadowolony z efektów
i w przyszłym sezonie komplet pewnie poleci do ponownego lakierowania.
W marcu wymieniłem pompę tandemową gdyż stara puszczała olej do paliwa i był problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Wybór padł na markę Borsehung bo wiele osób ją chwaliło. Po tygodniu okazało się że był to bardzo zły wybór
Najpierw zaczęły się poszarpywania silnika na biegu jałowym, potem rzucało całym silnikiem a korekcje rozjeżdżały się w każdą możliwą stronę, ostatecznie przestał odpalać
Wyglądało na problemy z pompkami lub ich wiązką, jakie było zaskoczenie gdy po montażu starej pompy zaczął działać normalnie... Ale przy okazji sprawdziłem pompki i wiązkę i wszystko tam w porządku oprócz świec - zamienniki walą co jakiś czas błędami niestety. Borsehung poleciał do zwrotu i okazało się że faktycznie był wadliwy. Kolejny zakup padł na ori pompę BOSCH i w końcu wszystko hula jak należy, auto nie szrpie, odpala dobrze, jest żwawe od samego dołu



FReon przeszedł też porządne mycie przed sezonem letnim, przygotowanie lakieru cleanerem DJ, a następnie wosk DJ Purple Haze
Środek też ogarnięty i wyczyszczony a pomógł przy pracy poniższy zestaw ze zdjęcia







https://www.facebook.com/leonWoznyGarag ... 3511/?t=0
W międzyczasie udało się w końcu zorganizować mały spot w Olsztynie i nawet zostało to uwiecznione na zdjęciu

Wymiana oleju i filtrów pod koniec maja. Jak zawsze wleciał Motul i filtry MANN.

W międzyczasie aktywowałem ikonę tempomatu na FISie wraz z zaprogramowaną prędkością, a po niedługim czasie zabrałem się za panel klimatyzacji z polifta i zmusiłem go do prawidłowego działania. W końcu w słoneczny dzień panel świeci jasno i temp oraz ustawienia są widoczne, ściemnia się po włączeniu świateł. Ponadto jasność podświetlenia jest zależna od ilości światła słonecznego w dzień
I nie potrzeba wcale montować BCM z polifta bo to nic nie da
Poniżej film na YT że to działa
Na chwilę FReon stracił też niestety wzrok i na miejsce wróciły ori lampy halogenowe. BiLED będzie poprawiany (musi być perfekcyjnie 8) ) i lekko modyfikowany, ale o tym za jakiś czas bo już działam


A na koniec standardowo parę artystycznych fotek
Aha, zapomniałbym, gościliśmy na otwarciu sezonu w Giżycku bo udało się trafić wolny weekend.





Co się będzie działo dalej zobaczymy, plan na przebudowę auta jest ale nie pali mi się póki co i uzależniam to od też od nadwyżki finansowej
Powoli zamierzam zbierać graty i potem wszystko razem zamontować.
POZDRO



W lutym FReon po raz kolejny zawiózł nas w góry i z powrotem bez żadnych problemów i udało się znowu pojechać na poziomie 6,3l/100km przy w miarę żwawej jeździe






Oprócz tego malowana była ponownie jedna felga która też ucierpiała w trakcie kolizji ale tu nie jestem zbytnio zadowolony z efektów

W marcu wymieniłem pompę tandemową gdyż stara puszczała olej do paliwa i był problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Wybór padł na markę Borsehung bo wiele osób ją chwaliło. Po tygodniu okazało się że był to bardzo zły wybór






FReon przeszedł też porządne mycie przed sezonem letnim, przygotowanie lakieru cleanerem DJ, a następnie wosk DJ Purple Haze









https://www.facebook.com/leonWoznyGarag ... 3511/?t=0
W międzyczasie udało się w końcu zorganizować mały spot w Olsztynie i nawet zostało to uwiecznione na zdjęciu


Wymiana oleju i filtrów pod koniec maja. Jak zawsze wleciał Motul i filtry MANN.

W międzyczasie aktywowałem ikonę tempomatu na FISie wraz z zaprogramowaną prędkością, a po niedługim czasie zabrałem się za panel klimatyzacji z polifta i zmusiłem go do prawidłowego działania. W końcu w słoneczny dzień panel świeci jasno i temp oraz ustawienia są widoczne, ściemnia się po włączeniu świateł. Ponadto jasność podświetlenia jest zależna od ilości światła słonecznego w dzień






A na koniec standardowo parę artystycznych fotek






Co się będzie działo dalej zobaczymy, plan na przebudowę auta jest ale nie pali mi się póki co i uzależniam to od też od nadwyżki finansowej

POZDRO



Ostatnio zmieniony 10 lipca 2019, 21:53 przez barto128, łącznie zmieniany 2 razy.

Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ...

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
- desmo
- Site Admin
- Posty: 969
- Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 192 / 410
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
podasz nr pompy tandemowej Bosch ?
- barto128
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 sierpnia 2018, 20:19
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 174/382
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn/Kętrzyn
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
Ależ proszę
NR OEM VAG: 03G 145 209 D, a nr BOSCH jak na pudełku na zdjęciu F 009 D02 804


Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ...

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
- desmo
- Site Admin
- Posty: 969
- Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 192 / 410
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- sebastianss1
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 marca 2019, 05:00
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: xxx
- Oznaczenie silnika: cdla
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Seat Leon FReon by Woźny Garage
fajne mody te zaciski ` klasa robi robotę