Mały up
Dzisiaj autko przeszło serwis olejowy oraz zostały wymienione klocki hamulcowe na przedniej osi.
Przebieg: 94 798 km
Olej: Valvoline VR1 Racing 5w50
Filtr oleju: KNECHT OX 379D
Klocki hamulcowe: ATE 13.0460-7200.2
Nastepna planowana zmiana oleju przy przebiegu 103 tyś. km lub za rok.
Pozdrawiam.
Seat Leon CUPRA R310 WHITE
- vip1993
- Ex-klubowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 października 2018, 20:20
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: 310/400
- Oznaczenie silnika: CDLA
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- vip1993
- Ex-klubowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 października 2018, 20:20
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: 310/400
- Oznaczenie silnika: CDLA
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Seat Leon CUPRA R310 WHITE
Mały - duży UP
Auto obchodzi dzisiaj rok w moich rękach
Czas na małe podsumowanie.
W rok zrobiłem nieco ponad 8 tyś. km i nie uświadczyłem żadnej poważnej usterki.
W ostatnim czasie:
Wymieniono profilaktycznie:
- rozrząd (ASO Seat)
- popychacz pompy paliwa
- świece NGK PFR7Q
- filtr kabinowy
Wymieniono z powodu usterki:
- chłodnica klimatyzacji + czynnik
Wymieniono przy okazji:
- żarniki xenonowe Bosma D1S 6000K
- Intercooler FMIC Stage 2 (przy okazji wymiany chłodnicy klimy)
Fotorelacja z prac przy aucie.
Stary popychacz pompy paliwa:

Nowe żarniki:

Wymiana świeczek:

Mały drobiazg upiększający:

Nowy Intercooler:



I kolejna część czeka na montaż Downpipe 3" z katalizatorem Euro 4 prosto od Baq Exhaust:


Zdjęcie z dzisiejszego owijania bandażem termicznym:

Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się zamontować DP i w końcu usłyszę jak te auto powinno brzmieć i się odetka
W planach jest również zrobienie programu pod dokonane modyfikacje.
Pozdrawiam.
Auto obchodzi dzisiaj rok w moich rękach

Czas na małe podsumowanie.
W rok zrobiłem nieco ponad 8 tyś. km i nie uświadczyłem żadnej poważnej usterki.
W ostatnim czasie:
Wymieniono profilaktycznie:
- rozrząd (ASO Seat)
- popychacz pompy paliwa
- świece NGK PFR7Q
- filtr kabinowy
Wymieniono z powodu usterki:
- chłodnica klimatyzacji + czynnik
Wymieniono przy okazji:
- żarniki xenonowe Bosma D1S 6000K
- Intercooler FMIC Stage 2 (przy okazji wymiany chłodnicy klimy)
Fotorelacja z prac przy aucie.
Stary popychacz pompy paliwa:

Nowe żarniki:

Wymiana świeczek:

Mały drobiazg upiększający:

Nowy Intercooler:



I kolejna część czeka na montaż Downpipe 3" z katalizatorem Euro 4 prosto od Baq Exhaust:


Zdjęcie z dzisiejszego owijania bandażem termicznym:

Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się zamontować DP i w końcu usłyszę jak te auto powinno brzmieć i się odetka

W planach jest również zrobienie programu pod dokonane modyfikacje.
Pozdrawiam.
- sebastianss1
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 marca 2019, 05:00
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: xxx
- Oznaczenie silnika: cdla
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Seat Leon CUPRA R310 WHITE
mody mega sie dzieje 

- desmo
- Site Admin
- Posty: 969
- Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 192 / 410
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Seat Leon CUPRA R310 WHITE
No brawo, kiedy strojenie?
- vip1993
- Ex-klubowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 października 2018, 20:20
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: 310/400
- Oznaczenie silnika: CDLA
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Seat Leon CUPRA R310 WHITE
Jeszcze nie wiem, ale bedzie na pewno 

- vip1993
- Ex-klubowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 października 2018, 20:20
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Moc [KM] / Nm: 310/400
- Oznaczenie silnika: CDLA
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Seat Leon CUPRA R310 WHITE
Dawno się nic nie działo więc czas na update
Autko dalej jeździ i ma się dobrze. W ostatnim czasie w aucie został wymieniony olej, filtry, został założony PCV delete kit i wymieniono komplet sprzęgła (nowe koło zamachowe, docisk, wyprzęglik oraz tarcza, która została obita wcześniej kevlarem). Zmianie uległ również układ wydechowy.
Zmiana wydechu:

Teraz Cupra brzmi przyjemnie
Fotki nowego sprzęgła:

I sprzęgło w kevlarze:

Po wymianie sprzęgła w końcu przestało się ślizgać, a w aucie zapanowała cisza (nowy dwumas).
W związku z nowym sprzęgłem auto zostało przygotowane na przyjęcie większej mocy....
Wizyta na u naszego klubowego partnera Vagtune:


Okazało się, że w aucie już wcześniej ktoś dłubał i przed nowym softem wyszło 332HP i 461Nm.
Trzeba było wyjąć sterownik silnika i poprawić kilka rzeczy....

Wynik po strojeniu?
360HP i 467Nm
Jest ogień!!!
Wklejam wykres:

Auto zdecydowanie stało się jeszcze bardziej zrywne.
Turbo pompuje teraz 1.4 bara. Tuner był zdziwiony łatwością napełniania się turbo, więc kto wie, czy śladem po poprzednim właścicielu nie jest turbo hybrydowe.... Tego już się raczej nie dowiem bez wyciągania turbiny, a nie ma po co, bo jest w idealnym stanie.
Pozdro!

Autko dalej jeździ i ma się dobrze. W ostatnim czasie w aucie został wymieniony olej, filtry, został założony PCV delete kit i wymieniono komplet sprzęgła (nowe koło zamachowe, docisk, wyprzęglik oraz tarcza, która została obita wcześniej kevlarem). Zmianie uległ również układ wydechowy.
Zmiana wydechu:

Teraz Cupra brzmi przyjemnie

Fotki nowego sprzęgła:

I sprzęgło w kevlarze:

Po wymianie sprzęgła w końcu przestało się ślizgać, a w aucie zapanowała cisza (nowy dwumas).
W związku z nowym sprzęgłem auto zostało przygotowane na przyjęcie większej mocy....
Wizyta na u naszego klubowego partnera Vagtune:


Okazało się, że w aucie już wcześniej ktoś dłubał i przed nowym softem wyszło 332HP i 461Nm.
Trzeba było wyjąć sterownik silnika i poprawić kilka rzeczy....

Wynik po strojeniu?
360HP i 467Nm

Jest ogień!!!
Wklejam wykres:

Auto zdecydowanie stało się jeszcze bardziej zrywne.
Turbo pompuje teraz 1.4 bara. Tuner był zdziwiony łatwością napełniania się turbo, więc kto wie, czy śladem po poprzednim właścicielu nie jest turbo hybrydowe.... Tego już się raczej nie dowiem bez wyciągania turbiny, a nie ma po co, bo jest w idealnym stanie.
Pozdro!