Zgodnie z planem tylny zderzak poszedł w folię:



Został zregenerowany przedni podłokietnik:

Z nieprzyjemnych: Awaria pompy wody, co doprowadziło do przesunięcia rozrządu. Długo trzeba było szukać co jest grane. Było wiele podejrzeń. Pompa paliwa m.in.
Szaraczek pierwszy raz od sześciu lat wylądował na lawecie:

Coś nie tak z ori pompami. Z tego co mówił mi mechanik ostatnio padają, Miała niecałe dwa lata.

Dlatego wpadło Hepu, dodatkowo pasek bo był uwalony w płynie.

I już na miejscu


Został zrobiony nowy program, po wymianie wydechu wypadało.
Obecnie 145 KM, 346 Nm.

Ponieważ szaraczek skończył w marcu 10 lat to dostał mały prezent. Przed i po regeneracji:

Hamulce z Golfa V GTI. Największe, jakie mieściły się w 16ki. Przejście z 256/280 na 282/312.

- zaciski i jarzma Golf V GTI,
- zwrotnice używki A3. 8P 2.0.
- amortyzatory Bilstein B4
- przewody w oplocie Hel
- tarcze Ate
- klocki Ate Ceramic
- płyn Ate SL 6
- nowe tarcze kotwiczne, łożyska zwrotnic, górne mocowania amortyzatorów, sworzeń i jeden czujnik ABS bo był uszkodzony
Montaż:




Przed i po:


Na razie tyle

ps. nie mam zamiaru wymienić kół na większe. Z ty mi dobrze
