
Poprzednie auta:
-Renault Clio II,
-Skoda Octavia I Tour,
-Citroen C4 VTR,
-Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro Black Edition
MODEL: Seata Leona Cupre 1P. Bezwypadkowy

SILNIK: Pełna odbudowa silnika przeprowadzona przez FrogRacing, a dokładnie 2.0 TFSI BWJ:
-drugi wal korbowy nominalny
-nowe panewki główne + oporowe
-wzmocnione panewki korbowodowe + śruby
-nowe śruby wału + głowicy
-nowe simmeringi wału przód + tył
-przerobiony napęd pompy oleju na 1.8t
-nowy rozrząd + pompa wody
-nowy termostat
-nowe sprzęgło kevlar
-głowica po kompletnym remoncie (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze)
-nowe pierścienie mocniejsze
-odprężone tłoki
-nowy łańcuszek + napinacz wałków
-nowe wałki rozrządu
-popychacz pompy HPFP
-nowa uszczelka głowicy
-nowe uszczelki kolektorów
-nowa uszczelka pokrywy zaworów
-nowe zimniejsze świece
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 345mm
ŚRODEK: Oryginalne kubły Seat Leon Cupra
MOC: 241hp
Dzień zakupu. (2017 Lipiec):


Przygotowanie silnika przez FrogRacing. Na początku posta zostały opisane czynności wykonane z silnikiem. (2017 Lipiec)




Mała zabawa na Torze w Krakowie


Nowe wtryski i turbo. (2018 Styczeń)


Nowa wkładka łapy silnika. (2018 Styczeń)

Nowy aktywny wydech sterowany bezprzewodowo z pilota. Sterowany podciśnieniem. Wydech MG Motorsport. (2018 Czerwiec)


Nowy zawór paliwowy RS4 B7, R8. Intercooler Stage 3 oraz wkład do pompy paliwa DonOctan. Dodatkowo osłona chłodnicy klimatyzacji wraz z spinkami. Montowane Ori w USA w Golfach. (2018 Lipiec)




A tutaj działanie przepustnic sterowanych z pilota

Ogólnie na zamkniętych troszkę głośniej niż seria pod obciążeniem, na otwartych bardzo brutalnie i głośno. WRC na żywo



Słaby filmik ale coś tam słychać :
Ogólnie auto czeka na soft i oscylujemy w przedziały 350-360hp.